.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوري اسلامي دوشنبه

فرمانده انتظامي آذربايجانغربي گفت : گروهك پژاك هنوز اسلحه خود را به زمين نگذاشته و همچنان با نظام جمهوري اسلامي در ستيز است . سردار حسن كرمي افزود : اين گروهك درصدد است اولا فشارها را برروي خود كم كند و از طرف ديگر به لحاظ محدوديت جوي براي انجام عمليات از فصل زمستان عبور نمايد. فرمانده انتظامي آذربايجانغربي از محدود شدن ميدان عمل اين گروهك با كنترل مرزها در استان خبر داد و افزود : گروهك پژاك از طريق اسكورت كاروانهاي قاچاق و اخاذي در منطقه سالانه 770 ميليارد ريال درآمد داشت كه هم اكنون به لحاظ كنترل 85 درصد از مرزهاي استان و كاهش شديد ميزان قاچاق درآمد آنها نيز بطور چشمگيري كاهش يافته است .

فرمانده انتظامي استان گلستان هم خبر داد افزايش 109 درصدي كشف ماده مخدر كراك در اين استان نگران كننده است . سردار سرتيپ دوم « حميد عطايي » تغيير نوع مصرف مواد مخدر از شيوه سنتي به صنعتي را توطئه جديد دشمنان عليه جوانان كشور دانست . وي تصريح كرد : ورود مواد صنعتي جديد با اسامي و القاب متفاوت و متنوع و گاه جذاب عامل گرايش تعداد زيادي از مصرف كنندگان مواد مخدر صنعتي به مصرف مواد مصنوعي است . اين مقام انتظامي در گلستان مهمترين مواد مخدر صنعتي كه در سال هاي اخير به كشور قاچاق مي شود را قرص هاي روان گردان شيشه و انواع آمپول هاي مواد مخدر برشمرد . به گفته وي در 10 ماه نخست امسال 3 هزار و 563 كيلوگرم انواع مواد مخدر در گلستان كشف و ضبط شده است .

يكي از مقامات ارشد سازمان بين المللي پاگواش در گفتگو با خبرگزاري بي بي سي تاييد كرد كه اين موسسه در سال ميلادي گذشته حداقل چهار كنفرانس محرمانه براي گفتگوي مقامات ايران و آمريكا در اتريش و هلند برگزار كرده است . جفري باوتول در گفتگو با بي بي سي گفت كه هر يك از اين كنفرانس ها بين يك تا دو روز بوده و آخرين آن در اتريش برگزار شده است . وي از افشاي هويت مقامات ايراني و آمريكايي كه در اين كنفرانس ها شركت داشته اند خودداري كرد; با اين حال يادآور شد كه محور اين گفتگوها يافتن راه هاي بهبود روابط ايران و آمريكا بوده است . به گزارش شهاب نيوز در اين ميان ; خبرگزاري فرانسه به نقل از مقامات سازمان پاگواش (باني اين ديدارها) اعلام كرد كه گفتگوهاي محرمانه مزبور با ابتكار عمل باراك اوباما انجام شده است !

بعد از ارتكاب جنايات در غزه حالا سران رژيم صهيونيستي طرفدار بشريت شده اند! به گزارش آسوشيتدپرس « بنيامين نتانياهو » رهبر حزب « ليكود » رژيم صهيونيستي در مصاحبه با شبكه تلويزيوني « كانال 2 » با تكرار برخي ادعاهاي بي اساس اعلام كرده درصورت تصدي پست نخست وزيري مقابله با برنامه هسته اي ايران را اولويت نخست خود قرار مي دهد. وي همچنين گفت ايران بزرگ ترين تهديد براي رژيم صهيونيستي و تمام بشريت است . اينكه ايران براي رژيم صهيونيستي بزرگترين تهديد است درست است و علت آن نيز اينست كه رژيم صهيونيستي يك رژيم ضد بشري است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.